die varma

• mary-ann

ik wilde alleen ff zeggen dat dat mens niet goed bij haar hoofd is mijn broer werd geconstateerd (toen hij 6 was) dat hij kanker had hij heeft vele operaties ondergaan vele gemocuren e.d. hij heeft een tumor zo groot als een wijnfles laten verwijderen en dan komt dat mens om te zeggen dat ze kanker heeft om maar niet haar schulden te hoeven betalen en omdat ze zo aandacht krijgt vind ik het gewoon zielig dit is gewoon niet meet woorden te zeggen hoe erg en triest bah! daar walg ik gewoon van!

groetjes

Mary-Ann (16)

• Yvonne Bosman-van der Helm

Hallo Mary-Ann,

Ik ben totaal met je mee eens over die gekke Varma! Terecht dat je boos bent op haar en dat zijn wij ook. Lees maar: Woedend op Tara Sing Varma.

Veel sterkte

Vallen doe je alleen en opstaan doen we samen!!!

Liefs van Yvonnemary-ann schreef:

>

> ik wilde alleen ff zeggen dat dat mens niet goed bij haar

> hoofd is mijn broer werd geconstateerd (toen hij 6 was) dat

> hij kanker had hij heeft vele operaties ondergaan vele

> gemocuren e.d. hij heeft een tumor zo groot als een wijnfles

> laten verwijderen en dan komt dat mens om te zeggen dat ze

> kanker heeft om maar niet haar schulden te hoeven betalen en

> omdat ze zo aandacht krijgt vind ik het gewoon zielig dit is

> gewoon niet meet woorden te zeggen hoe erg en triest bah!

> daar walg ik gewoon van!

> groetjes

> Mary-Ann (16)

• Inge Vink

Lieve Yvonne en anderen die woedend op Varma zijn,

Ik ben volledig mee eens met jullie mening over Varma , ze heeft een status waarme ze kan misbruiken terwijl de man van Yvonne met gewone inkomen voor zijn ziekte vecht dat alleen maar beperking heeft aan ziektekosten om te vergoeden en daarmee houdt het op !

Sorry, maar die Varma verdient de dood , ze zult haar schulden betalen en daarna met de dood bekopen , dat wens ik haar toe !!

Verder wens ik alle mensen met vervelende soorten kanker heel veel sterkte toe want ik weet wat het is , daar ik mensen met kanker hebben meegemaakt , in mijn familie,s en vrienden en ook plotselinge dood van anderen .

Ik heb vandaag de afspraak met aura-healing voor morgenmiddag gemaakt om te proberen voor de man van Yvonne , mijn allerliefste vriend dat ik als mijn “grote broer” noem, te genezen of te vinden waar de hoofdzakelijke oorzaak van de uitzaaiing is . Ik wil en moet het vinden voor HEM …..ht is zo,n man die het niet verdient !!!

bidden jullie en denken jullie aan hem , please , bid dat het morgenmiddag goed nieuws mag voortbrengen ! liefs van Inge

Lieve Inge,

Dank voor je bericht meid. Het doet me goed dat je ook wat geschreven hebt.

Over die Varma gesproken, ben ik helemaal met je mee eens!!

Ik wil je namens mij en je grote broer Gerard heel hartelijk danken dat jullie morgen naar Scheveningen gaat, naar de aura-healing.

Wij hebben heel veel respect voor de mensen die vechten voor hun leven.

Wij geven niet op!

Dikke kusjes van Yvonne

• jolanda

Hallo allemaal

Ik ben ook met jullie eens ,

Ik ben zo kwaad op dat mens hoe kun je dit nu doen ,hoe kun je zo iets gaan verzinnen

Ik hoorde het van sylvia miilecam ik heb dat mogen jullie best weten der om zitten janken ,of ik wordt heel emotioneel of heel kwaard op mensen die er een spelletje mee spellen

laast zei een collega tegen mij kanker wijf ,en hij heeft het geweten hoor die zegt het niet meer , hij heeft nog een blauw oog en dat is de waarheid

strekte allemaal

jolanda

Lieve Jolanda,

Goed zo dat je collega nu een blauw oog heeft gekregen! Als ik er bij was geweest had ik de tanden uit zijn mond geslagen.

Ik ben het helemaal met je mee eens dat je zo kwaad op die Varma bent geworden. Nu geeft ze het vandaag ook toe dat ze het verzonnen heeft dat ze terminale kanker heeft, ziekelijk is dat!

Ja, mijn lieve man Gerard heeft kanker en mijn moeder ook en dat die rotmens van een Varmapier (!) misbruikt maakt van deze ziekte. Walgelijk.

Ik heb ook even gehuild toen ik las dat Sylvia Millecam overleden is aan kanker.

Kijk, die Varma moet respect hebben voor de mensen die voor hun leven vechten.

Ik wou dat die Varma eens het geld aan de Nederlandse Kankerbestrijding kan geven zodat deze bestrijding de mensen die kanker heeft kunnen helpen met het verdere onderzoek. Ik vraag me continue af of ze in Amerika meer weten over de borstwerveltumoren. Ik ben doof en kan heel slecht engels lezen…oeps…..

Ik wil gewoon dat ze mijn man beter moeten maken, maar dat kan alleen via de bestraling en morfine's slikken. Wij zijn 3 maanden getrouwd en daarom word ik ook zo boos dat de mensen zoals Varma zoiets stom kan doen.

Liefs van Yvonne

• AndresM

Toen ik hoorde dat ik longkanker had,was mijn eerste reactie, geef mijn portie maar aan Singh.

Of ruilen.

maar bij nader inzien , liever niet.

Ben echt niet blij met mijn ziekte maar wel bij mijn verstand zijn.

Enfin,ik ben dan ook niet gekozen in de tweede kamer.

Heb mij ook niet verkiesbaar gesteldt.

Wat Varma deed , doet vrijwel elke politiker namelijk LIEGEN.

Andres