Lieve Yvonne en anderen die woedend op Varma zijn,
Ik ben volledig mee eens met jullie mening over Varma , ze heeft een status waarme ze kan misbruiken terwijl de man van Yvonne met gewone inkomen voor zijn ziekte vecht dat alleen maar beperking heeft aan ziektekosten om te vergoeden en daarmee houdt het op !
Sorry, maar die Varma verdient de dood , ze zult haar schulden betalen en daarna met de dood bekopen , dat wens ik haar toe !!
Verder wens ik alle mensen met vervelende soorten kanker heel veel sterkte toe want ik weet wat het is , daar ik mensen met kanker hebben meegemaakt , in mijn familie,s en vrienden en ook plotselinge dood van anderen .
Ik heb vandaag de afspraak met aura-healing voor morgenmiddag gemaakt om te proberen voor de man van Yvonne , mijn allerliefste vriend dat ik als mijn “grote broer” noem, te genezen of te vinden waar de hoofdzakelijke oorzaak van de uitzaaiing is . Ik wil en moet het vinden voor HEM …..ht is zo,n man die het niet verdient !!!
bidden jullie en denken jullie aan hem , please , bid dat het morgenmiddag goed nieuws mag voortbrengen ! liefs van Inge