WOEDEND OP TARA SINGH VARMA

• Yvonne Bosman-van der Helm

Hallo,

Ik moet het even kwijt. Ik ben zo woedend op die Varma, hoe haalt ze in haar hoofd om te zeggen dat ze ongeneselijk ziek is en dat ze terminale kanker heeft terwijl het helemaal niet zo is! Ik vind het voor mijn man die tumoren heeft heel erg en voor de mensen die kanker hebben ook. Het is zo wreed van haar!

Graag jullie mening.

Ze kan beter van het bedrag die ze per maand krijgt beter aan de Nederlandse Kankerbestrijding geven!

Liefs van Yvonne Bosman

• Elsa

Hallo Yvonne,

Tja, ik vind dat je 100 % gelijk hebt.

Lees mijn stukje maar eens, pijn en frustratie, hier een stukje onder.

Ik kan er niet bij dat iemand hier zo gruwelijk de spot mee drijft.

Mischien dat ze zou willen ruilen met mijn moeder die geen twee maanden meer te leven heeft !

Bah,

Respect voor de mensen die vechten voor hun leven !

Groetjes, Elsa

Lieve Elsa,

Dank voor je reactie. Inderdaad, nu ik het lees over je moeder dat ze nog 2 maanden te leven heeft, ben ik helemaal boos op die stomme Varma! Ik kan zelf nog steeds niet geloven dat zij misbruikt maakt van haar ziekte!

Mag ik je vragen wat je moeder heeft??? Misschien kan je je hart even uitstorten bij me? Ik kan moeilijk bellen, want ben namelijk doof en mijn man ook.

We hebben inderdaad heel veel respect voor de mensen die vechten voor hun leven! Kijk, we hebben om een nieuw bed gevraagd voor mijn man bij de ziekenfonds. Tot nu toe hebben we niets van de ziekenfonds vernomen over het bed!!!!! Die Varma krijgt wel mooi geld binnen die ze niet nodig heeft, en wij ons maar blauw vragen aan de ziekenfonds of we in aanmerking komen.

We wensen je ook veel sterkte in de komende tijd!

Liefs van Yvonne en namens mijn man Gerard ook

• Elsa

Lieve Yvonne en Gerard,

Natuurlijk mag je vragen wat mijn moeder heeft.

Drie jaar geleden werd er bij haar eierstokkanker geconstateerd.

met uitzaaiingen naar baarmoeder en buikvlies.

Na een opperatie, en veel chemo, was het bijna allemaal weg.

Maar na 6 maanden was er drie keer zoveel terug !

Inmiddels heeft ze tegen de veertig chemo's gehad. Afgelopen december

lag zij in het ziekenhuis, en wilden de artsen haar opgeven, maar zij eiste meer chemo, ze wil nog zo graag leven.

Ze kreeg ook meer chemo, en de artsen begrijpen niet dat mijn moeder nog in leven is. Maar dat begrijp ik wel, ze is zoooo sterk en ze heeft zo veel wilskracht.

Nu wordt ze weer opgenomen, omdat ze het vreselijk benauwd heeft vanwege al het vocht wat van de tumoren afkomstig is. Ze krijgt weer een drain om al het vocht bij haar longen af te voeren.

Ze is nu veel te zwak voor meer chemo…

Eigenlijk weet ik niet hoe lang deze strijd nog gaat duren, hoeveel meer pijn kan zij nog verdragen. De tumoren groeien en groeien.

Het is zo'n ongelijke strijd, Ik zou zoveel willen doen voor mensen met kanker en zeker voor mijn moeder, wat wat kan je doen ?

Mag ik vragen wat voor bed je nodig hebt ? is dit een speciaal bed ?

Laat het me even weten ok ?

En wat heeft Gerard precies ?

Bedankt voor jullie lieve reactie en tijd !

Vriendelijke groetjes, Elsa

Hallo Elsa,

> Mijn man Gerard (58 jaar) heeft 1e en 5e werveltumoren. Hij is in jan.

> 2001 6 keer bestraald.

> Kregen wij afgelopen maandag te horen dat de tumor groter is geworden,

> geen uitzaaiing.

> Hij heeft ook prostaatkanker (staat los van werveltumoren, hij heeft

> primaire borstwerveltumoren).

> Ik wil zo graag dat mijn man beter wordt! Ik kan niet uitstaan dat hij zo

> veel pijnen heeft. Hij loopt nu al zwak (zit vanaf gisteren in de rolstoel)

Waarschijnlijk komt het door de nier en de kans is klein dat het door de prostaat komt, dat hoor ik gisteren. ALlemaal afwachten. Gisteren is die weer bestraald en vandaag weer en dan nog een keer. Hij is nu opgenomen in het westeinde ziekenhuis.

> Het is al 1 jaar zo dat hij pijnen heeft aan zijn armen, schouders en rug

> (zenuwbeknelling).

> Hij heeft nu 5 durogesic pleisters (per pleister is 100 ug), slikt

> Servedol 80 mg (5 keer per dag), Trypizol (1 x per dag), Dexamethason (1 x

> per dag), en Domperidon (3 keer per dag 2 tabletten).

> Hij werd vorig week opgenomen geweest voor 1 dag (met spoed), want die

> heeft alles onderuit gekotst en erg diaree.

> NU onze grote vraag: We kregen namens vrienden te horen dat men in

> Duitsland veel over borstwerveltumoren weten.

> Stel dat mijn man in Duitsland behandeld wordt??? Wat is de gevolgen

> daarvan???? Als dat zo is, trekt de huidige arts Dr. Vecht in Westeinde te

> Den Haag dan helemaal terug??? OF mag hij na de ingreep in Duitsland dan

> terugkomen bij Dr. Vecht? Hoe zit het met de kosten daarvan? Zelf betalen

> of via ziekenfonds? Ik snap niet dat Dr. Vecht mijn man niet door verwijst

> naar Duitsland.

> Kijk, nu zit ik me te ergeren om Tara Singh Varma, die krijgt wel f

> 14.000,– van de uitkering terwijl ze helemaal geen kanker heeft.

> Ze zou van dat bedrag beter aan Ned. Kankerbestrijding geven.

> > Mijn man en ik zijn beiden doof en het is heel moeilijk voor ons. Wij zijn

> gisteren 3 maanden getrouwd.

Ik ben nu behoorlijk van slag af! Alleen wel opgelucht dat de arts heeft gezegd dat de prostaat erg mee viel! Ze hoopt dat het door de nier komt en als dat zo is, dan kunnen ze de ballen harden laten rollen.

Sterkte met je mama (hoe oud is zij). Ik zelf ben 41 jaar.

> Liefs van Yvonne Bosman-van der Helm xxx-jes

• Elsa

Zij is 49.

Ik ben zelf 26 nu.

Liefs Elsa

• Mr.Niceguy

Hallo Yvonne,

Ik las je reactie. Het is inderdaad niet netjes.

Helaas is mijn moeder al overleden aan kanker.

Ze had het in haar buik. En ging zo snel.

Ik leef met iedereen mee die ermee te maken heeft.

Nu besef ik het voor mensen die er mee te maken hebben

dat het zo'n verschrikkelijke ziekte is.

Als er wat mocht zijn dan wil ik altijd helpen.

We zijn zelf ook woedend op een arts geweest en nog steeds.

Deze arts is gynocoloog in Baarn, dhr Eggens.

Hij feliciteerde ons omdat hij zogenaamd alles verwijderd had. 2maanden later heb ik geen moeder meer.

Met vriendelijke groeten. Roberto.

Hallo Roberto,

Het is ook oneerlijk allemaal he?

Begrijpelijk dat je heel erg boos bent op dr. Eggens! Hoe durft die man nog te feliciteren!!! Bah!

Waar aan is je mama gestorven? Had ze veel pijn?

Ik heb het ook erg moeilijk, mijn man in het ziekenhuis, mijn ouders zijn allebei niet gezond (mama van me heeft leukemie, al 8 jaren) en mijn pa heeft vorm van spierziekte en mijn man Gerard heeft de kanker (Borstwerveltumoren).

Mijn man en ik zijn beiden doof en dankzij de dochter van mijn vriendin Inge vertaalt ze alles wat de dokter zegt, heel mooi en Ros is 14 jaar, zo goed kan ze tolken! Ja, we hebben eerder in Antoniushove te Leidschendam erg gevoel gehad dat we van kastje naar de muur geschoven zijn. In Westeinde te Den Haag zijn ze ontzettend aardig voor mijn man en daar ben ik ook blij mee.

Ik wens je veel sterkte toe.

Liefs van Yvonne

• anita

hoi yvonne ben het helemaal met je eens. spotten met een ziekte die mensen kapot en verdrietig maakt

zulke zouden het nou echt moeten krijgen i.p.v. de mensen waar wij van houden

liefs anita

• W.J.Leerentveld

ik ben het helemaal met jullie eens over die varma we hebben een neef die nu voor z'n leven moet gaan knokken en dat is verschrikkelijk

voor mij is die Varma maar een stuk ongedierte