Dank je wel Angela en Yvonne.
Wat erg ook voor jou Angela, dat je je moeder na zo een lange lijdensweg en op zo een jonge leeftijd hebt verloren. Ik wil jou ook veel sterkte toe wensen om dit allemaal te verwerken.
En voor Yvonne, wat fijn dat het goed gaat met Gerard. ( de charmeur )
Nu maar hopen dat het allemaal nog beter zal gaan… ik zal zeker voor jullie duimen.
Mijn moeder ligt op het moment al weer zo'n drie weken in het ziekenhuis, ze hebben in totaal drie en halve liter vocht bij haar longen weg gehaald, haar linker long was niet eens meer zichtbaar op foto's en haar hart was ook helemaal weggedrukt door al dat vocht wat van de tumoren afkomstig is.
Het gaat slecht… Ze is ook voortdurend misselijk en kan niets eten omdat er ook veel vocht zit bij haar darmen en maag….
Eveneens zit haar rug nu onder de bulten en ook zitten er nu tumoren in haar borsten, eigenlijk kun je beter vragen waar ze niet zitten…
Afgelopen weekend mocht ze voor 24 uur naar huis, ik had voorgesteld dat ze naar mijn huis kwam om even in een andere omgeving te zijn, en dat vond mama een goed idee, Ik ben me werkelijk rot geschrokken, het was enorm confronterend.
ze kan nog niet van de bank naar de wc lopen ( wat maar 4 meter is) zemoest overal met de rolstol naartoe. Ze was vreselijk ziek, misselijk en ze zag er heel slecht uit. Ze kon ook nergens meer van genieten en dat vind ik zo erg.
Ze zou blijven slapen maar om 2 uur in de nacht werd ik wakker van gestommel, ze ging weer met haar man terug naar het ziekenhuis. ze kon niet slapen….
en ze heeft voortduend overgegeven.
Ik vraag me af hoe ze haar ooit hebben kunnen laten gaan….
Maar goed ze ligt nu in het ziekenhuis, en krijgt voortdurend morfine.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu heel benauwd krijg en ook steeds banger wordt, ik denk dat ik haar nu spoedig zal gaan verliezen.
En Yvonne, Ik heb wel een vader maar daar heb ik weinig contact mee, ook heb ik een broer en daar heb ik wel een goed contact mee, ook met de man van mijn moeder en m'n tante.
Bedankt meiden voor jullie aandacht !
Het helpt enorm om alles van me af te tikken !
Veel liefs, Elsa
ps, ik zal haar zeker de groeten doen !