Graag zou ik contact hebben met mensen, die dit ook hebben. Of men ook alternatieve geneeskunde geprobeerd heeft etc. Ik ben geïnteresseerd in ervaringen met orthomolucaire geneeskunde.
Bedankt. Met vr. groet Els Champelovier
Kan iemand mij vertellen of hij/zij baat gehad heeft bij het gebruik van marihuana om eetlust op te wekken, misselijkheid te onderdrukken of als pijnstiller of slaapmiddel?
Heeft het wat uitgehaald? Waar zou ik het kunnen krijgen (naast de coffeeshop natuurlijk..)
Ik zou graag iets voor mijn schoonvader betekenen.
Dank je
Beste Ria,
Mijn pa is geopereerd van maagkanker, er waren wel vele speldekopgrote uitzaaingen in de buikwand en in de buik.
De prognose was 3 maand en dit is nu reeds 13 maand geleden.
Wat was jouw prognose ?
Was was uw therapie ?
Hoe is het nu met U ?
Ik wens U veel sterkte en kijk uit naar uw reactie.
Nady
Hallo Jeannet,
Hoe gaat het nu met je?
Bij mijn vader is ook darmkanker met uitzaaiingen in buik en lever geconstateerd. We wachten nog op verder onderzoek maar ze hebben al gezegd dat het niet meer zal genezen en chirugisch kunnen ze niets meer voor ons doen.
Wat houdt orthomoleculaire therapie in en wat waren jouw kansen toe je te horen kreeg dat er uitzaaiingen waren?
Mijn vader krijgt nu een CT scan van de buik maar ik vraag me af of ze niet het hele lichaam moeten onderzoeken?
Graag zou ik iets van je horen.
Lotte
pascallotte@hotmail.com
ElsChampelovier Schreef:
——————————————————-
> Graag zou ik contact hebben met mensen, die dit
> ook hebben. Of men ook alternatieve geneeskunde
> geprobeerd heeft etc. Ik ben geïnteresseerd in
> ervaringen met orthomolucaire geneeskunde.
> Bedankt. Met vr. groet ElsChampelovier
Hallo Els,
reactie op een 9jaar oud bericht. Kan ik je op deze site nog bereiken?
Rikie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?