slokdarmkanker

• ingrid

Mijn vader heeft slokdarmkanker

Wie kan mij aan informatie helpen over behandelingen etc…

bij voorbaat dank

groetjes Ingrid

• MARC

hoestdrank, verzacht en voor de rest zou ik het niet weten maar sterkte met je vader

M.V.G MARC

• anneke

Beste Ingrid

Ik ben pas mijn man verloren aan slokdarmkanker met uitzaaiingen. Hij was maar 13 weken ziek en is op 4 jan.2001 overleden. Het hele ziekteproces heb ik van begin tot eind meegemaakt, doordat ik hem thuis heb kunnen verzorgen. Als je vragen hebt?……WELKOM!

Ik hoop dat je me wilt berichten, zodat ik terug kan mailen. Mij sterkt dat n.l. heel erg, omdat ik hiermee misschien iemand kan helpen.

Sterkte en groeten

Anneke.

ingrid schreef:

>

> Mijn vader heeft slokdarmkanker

> Wie kan mij aan informatie helpen over behandelingen etc…

> bij voorbaat dank

> groetjes Ingrid

• Anneke

Beste Ingrid

Stuur me s.v.p. je e-mail adres.

Groetjes Anneke

• Anneke

Ingrid

Zou je even je telefoonnummer willen e-mailen? Ik ben nog maar net aan het internetten en ik maak er een janboel van. Ik heb je een brief geschreven, maar weet niet of je dat ontvangen hebt.

Groetjes Anneke

• Willem L

Dit is een oud bericht. Maar ik kan jullie er alles over vertellen. Ik he het namelijk zelf ook gehad en ben er operatief van genezen+bestraling.

• Edith Idoe

Beste Ingrid,

Ik lees jou bericht nu pas, maar ik hoop dat ik je nog nuttige informatie kan geven.

Ik ben 42 jaar en in nov. 99 werd bij mij slokdarmkanker geconstateerd. in jan.2000 is bij mij de slokdarm verwijdert

en werden er gelukkig geen uitzaaingen gevonden.

Na deze operatie onstonden er wel eetproblemen doordat de doorgang te smal was.hierna hebben ze poliklinisch de doorgang verschillende keren op kunnen rekken.

Nu na anderhalf jaar gaat het goed ik moet meer keren per dag kleine hoeveelheden eten, maar het smaakt wel lekker.

Ik ben dankbaar dat ik met wat beperkingen toch verder mag leven en ik bid iedere dag dat ikm genezen mag blijven.

Ik hoop dat het goed gaat met je vader misschien heb je nog vragen mail mij dan.

heel veel sterkte met je vader hij zal blij zijn met jou steun.

ik Willem L schreef:

>

> Dit is een oud bericht. Maar ik kan jullie er alles over

> vertellen. Ik he het namelijk zelf ook gehad en ben er

> operatief van genezen+bestraling.

• ciska

Beste Willem,

Heb je mijn e-mail ontvangen?

Ik ben op zoek naar positieve ervaringsverhalen.

Ik hoop dat je mij kan helpen.

Groetjes Ciska

• ciska

Beste Edith,

Mijn vader heeft ook slokdarmkanker.

Hij heeft nu 1 week chemo en bestralingen achter de rug en krijgt hij nog 5 weken bestralingen en een zware chemo kuur.

Maar nu heeft de dokter hem een keuze gesteld om alsnog te opereren.

Wij zijn nu op zoek naar ervaringsverhalen.

Ik hoop dat je ons kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Ciska

• ciska

Beste Anneke,

Ik heb je al geprobeerd te mailen.

Mijn vader is 57 jaar en heeft ook slokdarm kanker.

Ik had daar een paar vraagjes over.

Verder wens ik je veel sterkte toe.

ciska