Waar kan ik mijn vragen kwijt. En is er een lotgenoten vereniging, mijn man heeft een hersentumor en is geopereerd, maar krijgt steeds meeer uitval aaan de linker-kant, ik heb graag reacties.Groetjes gerry van der kleijn.
gerry mijn man had in eerste instantie longkanker met uitzaaiengen naar de lympfe en de lever is daar voor behandeld hij was toen schoon dus er was weer goede hoop maar ongeveer negen maanden later kreeg hij last van zijn linker kant slecht lopen en slecht gebruik van zijn arm een enkele keer duizelig toen maar weer foto gemaakt hij had toen 5 hersen uitzaaingen daar is hij voor behandeldt na ongeveer 2 maanden ging het weer mis toen is hij een paar uur verlamdt geweest en dat is voor een deel weer goedgekomen maar nu zat er een uitzaaieng in achter de nekwwervel na lang zoeken van de artsen want ze keken alleen naar zijn hoofd daar is hij ook weer voor behandelt en nnog geen 3 maand later werdt het weer erger en toen had hij uitzaainegn in het ruggemerg te zitten dit met allegevolgen van dien maar ik zou bij de artsen eens vragen als ze geen foto van de nekwervels kunnen maken sta daar gewoon op als het moet kunnen ze je zo er tusen doen voor een scan als je arts een beetje mee werkt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?