haaienkraakbeen

• liberator

Ik ben opzoek naar mensen die iets weten over haaienkraakbeen en het gebruik hiervan. Hoe is dit produkt in de handel te verkrijgen en hoe wordt dit produkt genoemd?

Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Al vast bedankt.

• H.Verhoef

Volgens Houtsmuller is er maar één preparaat dat echt werkzaam is, te weten van het merk Cartil , in Nederland op de markt gebracht door Advanced Medical Trends te Maarssen, tel. 0346-566282.

Via arts of therapeut is bovendien verkrijgbaar Cytozyme Trachea, een kraakbeenconcentraat van het rund. Merk: Biothics Research corp. Houston, Texas.

• Joan

Ik gebruik al geruime tijd haaienkraakbeen, Het is niet alleen een hulpmiddel bij kanker ook bij pijnlijke botten en gewrichten.Er zijn verschillende merken.Ik ben het gaan gebruiken omdat ik was overvallen door kanker,plus dat mijn lichaam een eiwit aanmaakt wat kanker veroorzaakt.Haaienkraakbeen van solgar is duurder dan een ander merk.Solgar is vegataries, de meeste producten worden gemaakt van celatiene dus dierlijk.

Wel een late reactie maar ik ondekte net het emailtje.Hopelijk heb je hier wat aan.

Vriendelijke groet Joan.

• dajen

weet niet of het wat is maar trof net op adres: http://www.rblife.com

allerlei informatie aan over haaienkraakbeen (ook bestelbaar) en over o.m. het Dr. Houtsmullerdieet,

vriendelijke groet, dajen

• A.v.HENGEL

haaienkraakbeen=SHARK CARTILAGE

VRAAG INVORMATI BIJ VINCO

NEEM KONTAKT MET MIJ OP VIA E-MAIL

OF TEL:078 6165140

HET IS ERG DUUR!!

MIJN VROUW GEBRUIKT HET OOK