Moe, moe en nog eens moe

• Annet

De meest voortkomende kwaal na bestralingen, chemo's en alles bij elkaar is denk ik toch wel die altijd maar terugkerende vermoeidheid. Om gek van te worden!!!!

Het is bij mij nu al wel 25 jaar geleden dat het allemaal gebeurde, maar die vermoeidheid blijft. Dus daarom….. wie heeft het wondermiddel????!!!

• marga

Laat je het even weten als je wat gevonden hebt?

• Annet

Hoi Marga,

Ik slik nu een maand carnitene van de firma sigma-tau. Dat is een drankje en staat gelijk aan 30 biefstukken. Daarbij slik ik ook nog vit. C 500 mg, allebei op aanraden van mijn oncoloog. Het slaat nog niet aan, maar ik zit dan nu ook nog wel in een behoorlijk dalletje.

Ik hoop dat als ik daar weer uit ben, ik mezelf fitter voel en weer eens over de daken van de huizen kan springen. Ik neem nu zelfs genoegen met een stoeptegel, maar ja het zit er even niet in. We proberen er maar een beetje humor in te houden maar ook dat valt af en toe niet mee!!

Groetjes Annet

• marga

De vitamine C herken ik. Dat drankje ken ik niet. Op dit moment zoek ik het een beetje in de eten-hoek. Zonder echt een streng dieet te gaan volgen, probeer ik zuiker zoveel mogelijk te beperken en dat soort dingen. Ik weet ook nog niet of het helpt, maar je moet wat, nietwaar.

marga