zaadbalkanker

• marion

Mijn man heeft zaadbalkanker,nu heeft hij 4 BEP kuren gehad die hun werking niet hebben gedaan.Nu krijgt hij als alternatief een andere kuur DOCETAXEL waarbij geen overlevings percentage wordt gegeven,nu is mijn vraag of er mannen zijn die deze kuur ook hebben gehad voor zaadbalkanker,(normaal wordt deze kuur alleen gegeven voor vrouwen met borstkanker enz)om toch wat inzicht te krijgen wat deze kuur kan doen.Ik weet dat deze kuur normaal niet wordt gegeven omdat de BEPkuur normaal genezend is dus het is allemaal nog onzeker wat docetaxel doet.

marion

• Edwin & Carla Strijks

Beste Marion,

Ik, Edwin Strijks zit in het bestuur van Stichting Kernzaak, een stichting voor en

door mensen met zaadbalkanker.

Helaas hebben wij nog nooit gehoord (van onze leden zover wij weten) dat er iemand is behandeld met Docetaxel.

Onze nieuwsbrief komt vier keer per jaar uit. (De eerstvolgende binnen nu en

vier weken) Wellicht is het een idee om voor jou een oproepje te plaatsen ??

Natuurlijk kun je ons altijd even mailen of bellen voor meer informatie.

Graag wel zo spoedig mogelijk (gezien de uitgeefdatum van de eerstvolgende

nieuwsbrief).

Ons telefoonnummer : (0299) 640415

Met vriendelijke groet,

Carla en Edwin Strijks

• marion

Hallo Edwin en Carla,

Mijn man is gestopt met de kuur Docetaxel,omdat bleek dat deze kuur niet werkte bij hem.Deze kuur wordt gegeven in de vorm van een onderzoek,kijken of hij werkt,of wat hij doet.

Normaal gesproken werkt de BEP kuur genezend 80 a90%.

Mijn man zat dus bij de 10% waarbij hij niet werkt.Toen kreeg hij dus de Docetaxel ,na 2 kuren bleek ook dat deze niet werkte bij mijn man.In het AZG in Groningen,zijn ze gestopt met behandeling.Nu zijn we afgelopen vrijdag bij het AvL (Ántonie van Leeuwenhoek )in A'dam geweest en zij gaan een stamceltransplantatie doen met hoge dosis Chemo,en dat is dan ook het laatste red middel Als jullie informatie willen over de Docetaxel of de verdere behandeling van mijn man,ben ik bereid om die te geven.

Mijn email adres is mkoning15@hetnet.nl

Ik ben volgende week tot donderdag bereikbaar,daarna zit ik in A'dam.

Groetjes Marion

Waar ik wel benieuwd naar ben is ;of er mannen zijn waar deze stamcel kuur is toegepast.