houtsmullerdieet

• inekea

Voor mijn oncologieopleiding moeten we onderzoek doen naar het houtsmullerdieet. Ik heb alleen het dieet zelf en een site over kwakzalverij gevonden. Tips zijn zeer welkom, ervaringen natuurlijk ook.

Alvast hartelijk dank, Ineke Arkema

• Tom Schoepen

Er zou hierover heel wat moeten staan op de website van de Nederlandse vereniging tegen de kwakzalverij. Zij noemden Houtsmuller een kwakzalver, hij deed hen een

proces aan en verloor het.

Hij moest ook een wijziging of addendum aanbrengen in zijn boek waarin hij beweert van kanker genezen te zijn: hij had nooit kanker.

• christien

hallo inekea

ik heb wel van het moerman dieet gehoord.

als je dat dieet volgt kun je genezen van kanker.

dat is gewoon bull schit, het gaat niet om genezen het werkt toch niet.

ze verdienen er wel veel geld mee en dat is toch belachelijk.

groetjes christien

• liberator

Beste Christien,

wat een zwart/wit opmerking t.a.v. de moerman therapie. Als of de reguliere geneeskunde wel kanker geneest.

Zo ja, welk percentage dan? Of komt het bij 90% van dit percentage na verloop van tijd terug. Of leven ze allemaal nog lang en gelukkig. En worden ze 80-jaar of ouder?

Kortom, is kanker wel te genezen?

• Tom Schoepen

De reguliere geneeskunde staat ook vaak schaakmat, maar kan vaak ook iets doen aan kanker in een niet te laat stadium, terwijl alternatieve behandelingen dat niet kunnen, of alleen maar de illusie geven het te kunnen.

Kortom, met zulke therapieën als Moerman sta je nog veel verder van huis. Een gevaarlijk opium van en voor het volk.

TS

• H.Verhoef

afgezien van het Houtsmuller boek bestaat er ook nog een daarvan afgeleid dieetboek met recepten en voorschriften, (ISBN9031324892en ISBN742/747D1997/3407/162) waar je in de praqktijk veel aan hebt.

Er moet ook nog een ander boek zijn, meer voor de medici bedoeld, de boekhandel weet dat ongetwijfeld.

Weet jij misschien iets over het middel VIRULIZIN, dat het eigen afweermechanisme aanjaagt. Of over de bio;logische- of immuuntherapie, bijgenaamd BRM ? Ik zou je erkentelijk zijn als je daarop wilt reageren.

• Ben Slager

Hallo Inekea,

Waar komt je naam vandaan en wat betekent het?

Ik volg het houtsmullerdieet ruim een half jaar nadat ik te horen kreeg dat een curatieve bestraling van de prostaat niet geholpen heeft en er in maart 2000 uitzaaiingen in de botten waren geconstateerd. Via de reguliere geneeskunde volg ik een hormoonkuur en een botafbraak tegengaand middel.

Ben Slager

• Ben Slager

Hallo Inekea,

Ik volg het houtsmullerdieet nu ruim een half jaar nadat er bij mij uitzaaiingen zijn geconstateerd. Wat wil je weten?

Ben Slager