Hallo Marja Nog bedankt voor je reactie daar had ik veel aan want ik had een beetje het gevoel dat mijn moeder de enige was want je vind er niets over en je hoort het ook niet zo vaak (ik weet dat meer mensen het hebben maar zo als ik al zei hoor of lees je er niet zo veel over ook niet op de site van de kankerstichting ) Ik hoop dat het beter gaat met je man en dat hij goed is geholpen .Bij mijn moeder is het weg gehaald op haar been waar ze nu een lelijke plek heeft maar dat vind ze niet erg want de kanker is weg en dat is het belangrijksste. Groetjes en sterkte Jacqueline
Marja schreef in bericht:
——————————-
Mijn man heeft huidkanker. Het is voor 4 jaar terug begonnen op het been en toen uitgezaaid naar de lymfeklier in de lies. Deze is verwijderd.
Afgelopen februari heeft hij een bult laten verwijderen op het achterhoofd, dit bleek een nieuwe uitzaaiing te zijn. Bij het verwijderen van de hechtingen ontdekte men een nieuw bultje in zijn hals. Dit bleek ook een kwaadaardige uitzaaiing te zijn. Inmiddels zijn we weer naar het ziekenhuis geweest en tot nu toe hebben zich geen andere uitzaaiingen geopenbaard. Gelukkig maar………….
Onze arts zegt dat het heel belangrijk is om de tumoren zo snel mogelijk te laten verwijderen.