kanker en hongeren

  • gerard

    wie kan mij informatie verschaffen over een alternatieve kankertherapie waarbij de behandeling bestaat uit hongeren? het idee is dat wanneer je een bepaalde periode hongert je de kankercellen geen voeding meer aanbiedt zodat ze afsterven.

    alvast dank voor uw reactie

  • marga

    Dit meen je toch niet serieus, hoop ik? Denk je niet dat je juist als je kanker hebt of op een andere manier ziek bent, de energie uit voedsel juist hard nodig hebt? (Zie ook campagne: “ziek zijn is topsport”) Kankercellen zijn in staat langer te leven dan jij. Zo worden er in kankeronderzoek cellen gebruikt die soms al heel oud zijn, terwijl de oorspronkelijke eigenaar al lang dood is. Kan me dan ook absoluut niet voorstellen dat dit een zinnige therapie is, alleen maar erg gevaarlijk.

    Marga

  • Tom Schoepen

    Als je een lijst zou maken met alle soorten therapeuten, kom je met 4 à 5 blz. niet toe. Hoe bepaal je welke therapieën er werken? Er zijn zoveel therapieën als er therapeuten zijn.

    Hoed u voor anekdotische en pseudo-wetenschappelijke verhaaltjes van mensen die het aureool van de wetenschap misbruiken om betrouwbaar over te komen!

    Zet je vraag anders maar eens op het volgende forum: http://pub39.bravenet.com/forum/show.asp?usernum=3339144923

    TS