Geachte discussiedeelnemers,
Ik zou graag van jullie vernemen hoe jullie staan tegenover de adviezen van dr. Rath m.b.t. kanker en de bestrijding daarvan. Opfrisser: dr. Rath is de grondlegger van de cellulaire geneeskunde. Deze gaat ervan uit dat veel ziekten, waaronder kanker, Alzheimer en hartaandoeningen, het gevolg zijn van ernstige tekorten op het gebied van essentiële celbouwstoffen, zoals vitaminen, mineralen, aminozuren en sporenelementen. Deze stoffen worden ook wel bio-katalysatoren genoemd. Zij zijn onontbeerlijk voor een gezond lichaam. Echter, deze stoffen worden niet door het lichaam aangemaakt en moeten dus van buitenaf worden aangevoerd. Zonder een regelmatige en optimale toevoer van deze bio-energiedragers functioneren de cellen niet optimaal. Als gevolg hiervan werken de organen niet zoals het hoort en wordt men ziek. Het innemen van deze essentiële stoffen kan, volgens dr. Rath, een genezende werking hebben op de ziekten die ik hierboven al heb opgesomd.
Meer informatie vindt u op www.rath.nl. Nogmaals, ik wil graag weten wat u, als deelnemers aan deze discussie, vindt van deze vindingen van dr. Rath. Al vele mensen blijken er namelijk baat bij gehad te hebben. Alvast hartelijk dank voor uw reacties.
Arjen Maat / Vroomshoop.