Tumor aan de urineleider

  • Gerard Suppers

    ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader een tumor aan zijn urineleider heeft,over 10 dagen wordt hij hieraan geopereerd zijn nier en urineleider worden dan met het gezwel verwijderd, kan iemand mij hierover meer vertellen?

  • Hilly van Klinken

    Hallo Gerard

    hoop dat alles goed gaat.Ik lees helaas net pas je advertentie .had graag eerder contact met je gehad over dit onderwerp want volgens mij is je vader al geopereerd..het is namelijk zo dat mijn vriend 30 maart deze operatie heeft gehad dus ook nog kort geleden

    Bij hem was het een kwaadaardige tumor die waarschijnlijk weer terug kan komen.,. het is best een zware operatie ik weet niet of je nog iets wil weten ,misschien ben je inmiddels al volledig op de hoogte.maar mocht dat niet zo zijn dan mag je altijd contact met ons opnemen

    Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat alles goed is gegaan!

    Groetjes Hilly

  • Gerard Suppers

    Dank je wel Hilly voor je bericht,

    Mijn Vader is inderdaad al geopereerd en dat is prima gegaan alleen heeft hij 3 dagen na de ingreep een beroerte gehad, en ligt nu halfzijdig verlamd en kan niet meer praten voor ons is dit na het bericht dat er geen uitzaaiingen waren natuurlijk een hele grote teleurstelling, het is moeilijk te begrijpen dat dit gebeurd is maar we zullen moeten wachten hoe dit zich verder ontwikkeld.

    Toch heel erg bedankt voor je bericht en zelf ook succes en sterkte verder

    gerard

  • Hilly van Klinken

    Hallo Gerard

    Wat verschrikkelijk om dit te horen .ja dat is inderdaad een hele grote teleurstelling voor jullie.

    Hoop dan ook voor jullie dat het verder beter mag gaan en hoop dat het dan toch weer de goede kant opgaat met je vader.

    ik wens jullie heel veel sterkte toe en succes.

    Wil je toch nog een keer er over praten willen praten of iets weten ,neem dan gerust contact met me op.

    heel veel sterkte verder

    Groetjes

    Hilly