Welkom

• Beheerder discussie platform

Welkom op het discussieplatform.

Vragen, opmerkingen en meningen over kanker zijn hier op zijn plaats.

Reageer als u wilt. Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.

Vriendelijke groet,

de beheerder

• Theo Dohmen

Ik ben gelarengectomeerd en heb veel problemen met praten en eten.

Is er niet een mogelijk heid te bedenken met moderne electronica om een halsband te ontwerpen die de trillingen op vangt en dan versterkt zodat we moeitelozer kunnen comuniceren.soms is de inspanning zo groot dat je verkramt bent en dan kun je ook moeilijker slikken en praten.mischien weet lieve martine wel een oplossing

Groetjes Thei Dohmen

• Theo Dohmen

Beheerder discussie platform schreef in bericht:

——————————-

Vriendelijke groet,

de beheerder

• Henny-Krijnen.

Hallo ik ben op zoek naar informatie over de ziekte van Bouwen dit is een zeldzaam soort kanker aan de schaamlippen.

Vulvakanker is kanker aan de schaamlippen , de symtomen zijn steeds terug kerende jeuk,pijn , branderig gevoel tussen de schaamlippen en/of afscheiding .

Na aanleiding van een publikatie over Vulvakanker , heb ik honderde telefinische reaktie's gehad .

Ik heb uit noodzaak de Stichting Hennie voor vrouwen met Vulvakanker en of aandoenongen aan de schaamlippen opgezet .

De reden hiervan is dat ik zelf nergens terecht kon na een zeer ingrijpende operatie

een Radicale Vulvectomie dat is voor je vrouw zijn een hele verminkende operatie .

Iedereen mag contact met mij opnemen .

Tel:/Fax:0165-551474.

• marga

Hoi Henny,

Heb je al contact gehad met de Stichting Olijf? Dit is de patiëntenvereniging/netwerk voor vrouwen met gynaecologische kanker. Hier zijn ook meer vrouwen met vulvakanker:

Stichting Olijf

Postbus 1478

1000 BL Amsterdam

Tel.: 020 - 6157430

E-mail: olijf@olijf.nl

Sterkte!

Marga

• Adrie

Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn vader ( 76 jaar ) kanker in de buikholte heeft. Het gaat hier om een zeldzaam kwaadaardig gezwel dat niet aan een orgaan vast zit.Het is niet te genezen met bestraling of medicijnen en misschien dat het Academisch Ziekenhuis in Groningen een operatie kan uitvoeren om het gezwel te verwijderen. Wie heeft informatie over deze zeldzame vorm van kanker of wie heeft informatie over de operatie die hieraan vast zal zitten? Alle informatie is van harte welkom.

• rieke lantink

Mijn man jan heeft sinds 28 april 2000 acute leukemie (AML)

hierbij heeft hij een bloedvlek achter het oog mijn vraag wanner trekt het weg. Hij is nu in de 29e dag van de chemo kuur hij heeft veel last van de plek waar de leiding in is gebracht nu blijkt dat er trombose zit. mijn vraag is dan ook is dit gevaarlijk???

• henk

eenkennis van mij heeft prostaatkanker en bij hem wordt elk half jaar bloed geprikt om te kijken of de kanker stil staat .Hieruit komt een waarde en nu wil ik weten wat deze waarde betekend en bij welke waarde er levensbedreiging optreed.

De behandelende artsen kunnen oms dit niet goed uitleggen,misschien kan iemand anders dit wel.

bij voorbaat dank.

• hb van lingen

ik man van 44 jaar hep kanker aan hoofd hals keel gebied

ben in utrecht geholpen de operatie heeft 16 uur geduurt

nu myn vraag is nu 9 maanden geleden de een week een dik hoofd van -

vocht de ander week weer niet blyft dit zo door gaan ?

• riet

Moeheid{M.E}

Ik heb in 1997 borstkanker gehad ben bestraald en gebruik medicijnen.

ik ben nu al drie jaar vreselijk moe. volgens mijn psycholoog lijd ik aan het beruchte vermoeidheids syndroom ook wel ME genoemd.

Heb erg weinig begrip van de mensen zelfs van een paar vrienden.

ik weet wel dat het heel erg moeilijk te begrijpen is want ik sta met moeheid op en ga er weer mee naar bed.Steeds moet ik me weer verdedigen omdat ik veel niet meer kan ,ik heb al zoveel in moeten leveren.ik vraag hoe de reactie bij anderen is ook van de artsen hoe die met jullie omgaan.Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van anderen. heel hartelijk dank.

Beheerder discussie platform schreef in bericht:

——————————-

Vriendelijke groet,

de beheerder