Pohon Dewa, Pohon Dewi, Daun Dewi

  • p.lely

    wie dit ook leest ik ben druk bezig om het gods plantje of ook wel pohon dewa op te kweken ik kan mensen met een goed resultaat ik heb meerdere plantjes in een kas staan en daar worden ze voor mij opgekweekt en gestekt groet pè

  • petra

    Hallo ik ben ook op zoek naar dit plantje,de moeder van mijn vriendin heeft ook kanker en aangezien ik vele berichten heb gehoord over dit plantje wil ik het haar graag geven omdat de doktoren uitbehandeld zijn.|k hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoe en wat ik moet doen om aan dit plantje te kunnen komen.Alvast heel erg bedankt.

    Groetjes Petra

  • Simone

    Hallo,

    ik ben Simone en ik had graag een plant Pohon Dewa.

    Mag ik dat kopen?

    Dankje,

    Simone.

  • p.lely

    hallo petra ik heb 30 stekken op kweek in een kas staan maar ze moeten nog even door groeien want je heb toch heel wat bladeren nodig voor de behandeling groet pe

  • p.lely

    hallo simone ik heb 30 plantjes op kweek in een kas staan maar ze moeten nog even groeien we houden kontact groet pe

  • p.lely

    hallo ellen er staan 30 plantjes ik een kas om op gekwwekt te worden dus moet je nog even wachten hou kontact groet pe

  • p.lely

    hallo ellen ik heb plantjes voor je mail me maar als je ze nog wil hebben ik kan ze niet opsturen daar zijn ze te kwetsbaar voor ik wacht je bericht af groet pe

  • peter

    simone enpetra als je plantjes wil hebben reageer op p.lely@ziggo.nl

  • Monique Stroet

    Hallo Peter Lely,

    Je ken mij niet maar ik ben het zusje van Eugene Stroet, heel graag willen we een plant van je overnemen,

    Eugene neemt nog contact met jou op,

    Bedankt alvast !!!!!

    Groeten,

    Monique Stroet

  • p.lely@ziggo.nl

    gratis pohon dewa planten afhalen tegen kanker reageer