Petroleumkuur als laatste redmiddel?

  • ¥ Lotje ­­¥

    Zeker man . schadelijk je verbrand van binnen helemaal . haal het uit je hoofd .

  • marianne v.d.Velde

    Waar is de petroleum tegen kanker, waar hierover geschreven wordt te koop ?

  • Joke

    Dag Oldman47,

    met interesse heb ik je bericht gelezen. Hoe ga het nu met je vrouw? Ik heb ook eierstokkanker en overweeg gezuiverde petroleum te nemen. Groet

  • Joke

    Dag Oldman47,

    met interesse heb ik je bericht gelezen. Hoe ga het nu met je vrouw? Ik heb ook eierstokkanker en overweeg gezuiverde petroleum te nemen. Groet

  • Marilyn

    Weet iemand waar de gezuiverde Petroleum nog kan worden gehaald.

    Vroeger konden we het nog  hij de apotheek bestellen.

    Helaas is dit niet meer mogelijk. Iemand nog tips?

    gr

    Paul

  • Margo

    Het is gedestilleerde petroleum  1 eetlepel in de week dit 3 mnd dan iedere maand 1 eetlepel heb darm kanker mijn cea is heel veel gezakt dat zijn de kankercellen in je bloed

  • Dragica

    Anonymous

    Beste Roel,

    Ik heb anderhalf jaar geleden per toeval een site ontdekt over petroleum als geneesmiddel. Ik vond dit dermate interessant dat ik deze site onder favorieten heb geplaatst. Toen een vriend van ons begin dit jaar door zijn artsen was opgegeven heb ik onze vriend dit laten lezen. Hij had volgens de artsen nog hooguit 1 maand te leven. Het ging toen dermate slecht met hem dat hij nauwelijks nog iets kon eten of drinken. Hij was bedlegerig en moest overal bij geholpen worden. Hij slikte alleen nog pijnstillers en wanneer de pijn niet meer te dragen was ook morfine. Hij had al enige jaren prostaatkanker wat later is uitgezaaid naar zijn botten. Onze vriend heeft toen besloten om de petroleumkuur te gaan doen, wat hij had hij uiteindelijk nog te verliezen. Hij is toen 1 maart begonnen met 1 eetlepel petroleum op zijn nuchtere maag in combinatie met enkele koppen cichoreikoffie per dag.

    Al na enkele dagen was hij weer in staat om te eten en te drinken en ook de pijnen die hij leed door de botkanker namen geleidelijk aan af. De bloedtest wees na enkele weken uit dat de bloedwaarden waren gedaald van 3600 naar 1200 en nog eens enkele weken later zelfs naar 500.

    Inmiddels kan hij al weer heel veel dingen zelf en maakt hij het redelijk goed.

    Hij heeft wel konstant bloedarmoede maar we weten niet zeker of dit samenhangt met de inname van petroleum. Dit wordt ondervangen door EPO prikken.

    Wat het op de lange inhoud weten we niet, wat we wel weten is dat hij zichtbaar opknapt en dat zelfs de artsen verbaasd zijn. De resultaten tot nu toe zijn toch hoopgevend en als ze je nog maar een maand geven heb je toch geen lange termijnvisie.

    vriendelijke groeten,

    Carolineroel schreef:

    >

    > Kan iemand mij misschien informatie geven over een

    > petroleumkuur, d.w.z. elke dag een aantal eetlepels

    > gedestilleerd petroleum innemen wat mogelijk vrij snel

    > resultaat zou kunnen opleveren bij terminale kankerpatiënten?

    >

    > Ik heb op het internet er wat over opgezocht, maar ik kan

    > maar 1 site vinden waar er iets over op staat. Het klinkt bij

    > mij niet echt betrouwbaar.

    >

    > Ik hoor het graag.

    >

    > MVG

    >

    > Roel

    Geachte meneer/mevrouw 

    waar kan ik die kuur kopen voor kanker , alsjeblieft ???????? dringend nodig!

    mvg. D.Katic

  • Jos

    Dragica
    Anonymous

    Beste Roel,

    Ik heb anderhalf jaar geleden per toeval een site ontdekt over petroleum als geneesmiddel. Ik vond dit dermate interessant dat ik deze site onder favorieten heb geplaatst. Toen een vriend van ons begin dit jaar door zijn artsen was opgegeven heb ik onze vriend dit laten lezen. Hij had volgens de artsen nog hooguit 1 maand te leven. Het ging toen dermate slecht met hem dat hij nauwelijks nog iets kon eten of drinken. Hij was bedlegerig en moest overal bij geholpen worden. Hij slikte alleen nog pijnstillers en wanneer de pijn niet meer te dragen was ook morfine. Hij had al enige jaren prostaatkanker wat later is uitgezaaid naar zijn botten. Onze vriend heeft toen besloten om de petroleumkuur te gaan doen, wat hij had hij uiteindelijk nog te verliezen. Hij is toen 1 maart begonnen met 1 eetlepel petroleum op zijn nuchtere maag in combinatie met enkele koppen cichoreikoffie per dag.

    Al na enkele dagen was hij weer in staat om te eten en te drinken en ook de pijnen die hij leed door de botkanker namen geleidelijk aan af. De bloedtest wees na enkele weken uit dat de bloedwaarden waren gedaald van 3600 naar 1200 en nog eens enkele weken later zelfs naar 500.

    Inmiddels kan hij al weer heel veel dingen zelf en maakt hij het redelijk goed.

    Hij heeft wel konstant bloedarmoede maar we weten niet zeker of dit samenhangt met de inname van petroleum. Dit wordt ondervangen door EPO prikken.

    Wat het op de lange inhoud weten we niet, wat we wel weten is dat hij zichtbaar opknapt en dat zelfs de artsen verbaasd zijn. De resultaten tot nu toe zijn toch hoopgevend en als ze je nog maar een maand geven heb je toch geen lange termijnvisie.

    vriendelijke groeten,

    Carolineroel schreef:

    >

    > Kan iemand mij misschien informatie geven over een

    > petroleumkuur, d.w.z. elke dag een aantal eetlepels

    > gedestilleerd petroleum innemen wat mogelijk vrij snel

    > resultaat zou kunnen opleveren bij terminale kankerpatiënten?

    >

    > Ik heb op het internet er wat over opgezocht, maar ik kan

    > maar 1 site vinden waar er iets over op staat. Het klinkt bij

    > mij niet echt betrouwbaar.

    >

    > Ik hoor het graag.

    >

    > MVG

    >

    > Roel

    Geachte meneer/mevrouw 

    waar kan ik die kuur kopen voor kanker , alsjeblieft ???????? dringend nodig!

    mvg. D.Katic

    Op deduitse amazon heb ik mijne gekocht, https://www.amazon.de/gp/product/B07TJV7ZRV/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1