Petroleumkuur als laatste redmiddel?

  • miriam godschalk

    waar kun je petroleum kopen?

  • jelle

    mijn vraag is,gezuiverde petroleum kooktraject 100-140,is dat het zelfde als wasbenzine? want dat heeft ook een zelfde kooktraject,wie o wie kan mij hierop een antwoord op kunnen geven?

  • Kwakzalver

    Marja Schreef:

    ——————————————————-

    > Van het ene kwakzalversadvies - petroleum naar het

    > andere - abrikozenpitten!! Het houdt nooit op.

    > Voor pijnbestrijding moet je naar een pijnpoli

    > gaan. Anesthesisten zijn daarvoor speciaal

    > opgeleid.

    Dit klinkt duidelijk als de reactie van een door de pharmaceutsche industrie geconditioneerde kudde proefdier!

  • Algo

    Hallo,

    Waar in suriname is gedestilleerd petroleum te koop?

    Groet,

    Algo

  • Lena

    Goede dag,

    Alsjeblieft, als iemand hier Duits, Engels of Frans spreken, en hun eigen ervaringen met de Schluckken (orale inname) ' Siedegrenzbenzin / White Spirit 100/140 ' CAS 64742-49-0 (solvent-nafta 100/140) heeft - ongeacht wat ziekte en ongemak - de ene / dat, ik dank u vriendelijk voor deze eigen ervaringen bij het slikken en daardoor merkte bijwerkingen.

    Maar bovenal, het vriendelijke contact met mij

    lena-neunelf@orange.fr

    Tot dan, jullie allemaal een goede tijd en bedankt!

  • Christien

    Dosering petroleum:

    HALLO EVEN OPPASSEN WAT DE DOSERING BETREFT

    hier wordt gesproken over eetlepels; de juiste dosering is een KOFFIELEPELTJE of 12 DRUPPELS op een klontje suiker in aanvang een drietal malen per dag.

    Ik heb voor het eerst erover gelezen op een Slavische site waar dit veel vaker toegepast wordt: daar wordt gesproken over een kuur van 15 dagen en achtereenvolgens maandelijks een dosering van één koffielepel op eventueel een klontje suiker,als onderhoudsdosering.

  • Christien

    www.plodnazemlja.sr achtereenvolgens geeft de site zelf de mogelijkheid het verhaal in een andere taal te vertalen

    NEEN GEEN EETLEPELS maar een KOFFIELEPELTJE……….. of 12 druppels op een klontje suiker

  • harrye

    Christien Schreef:

    ——————————————————-

    > www.plodnazemlja.sr achtereenvolgens geeft de

    > site zelf de mogelijkheid het verhaal in een

    > andere taal te vertalen

    >

    > NEEN GEEN EETLEPELS maar een

    > KOFFIELEPELTJE……….. of 12 druppels op een

    > klontje suiker

    Ja hoor tuurlijk droom maar door

    Wat een bullshit dit

  • martin

    wie kan mij vertellen of zuiverepetrolie schadelijk voor de organen is.ik hoor verhalen dat het helpt tegen kanker.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik vind het ook idioot . Tis geen theepot die je van de aanslag af moet doen.. Petroleum . ???? wat een ontzettende idiote gedoe . Ze moeten zich na laten kijken die dat voorschrijven .