keelkanker

  • jean.florax

    ik ben naar een huisarts geweest voor een klacht ik ben nu al vijf weken bezig met pillen en drankjes van de huisarst. maar de klachten namen wel toe niet af .ben dan boos geworden op de huisarst en gevraagt nu wil en zal ik een verwijskaart van u willen of u nu nie wi of wel dat maak mij niks uit want pijn is pijn en ik ben dit zat . naar acht maanden mocht ik naar het zieken huis voor een keelonderzoek bij de eerste bezoek aan die dokter was het raak ik hoorde van hem dat ik die ziekte al had moest heel vlug naar het ziekenhuis in maastricht want hier dat ziekenhuis kunnen mij niet helpen met deze ziekte.ben daar goed opgevangen in maastricht ben ook met alle doktoren die mij moesten helpen met een opname in het ziekehuis heel goed ingelicht wat er gaat gebeuren en dat is niet zo kleine ingreep maar wel een die uren van hun en van mij woord gevraagt op die dag als ze gaan beginnen met je nu ben ik bezig met terug komst in mijn toekomst bezig asl mijn huisarst mij binnen twee weken mij naar het ziekenhuis had laten gaan dan was dit dat alles niet nodig geweest .nu nog een zware tijd af maken maar dat komt ook wel weer goed ben ook heel bang geweest dat haal ik niet maar toch ik ben er nog wel en wel met een fijn gevoel ik leef nu nog allen maar door een goede dokter die dat kan voor jou mijn kanker de kunnen verwijderen en daar staat een tijd van 13/uur voor mij zolang waren ze bezig met mij ik ko hier nog op terug op een latere tijdstip ben nu wel moe van dit alles de doen nog fijne groetjes van mij j.florax

  • Joke Bakker

    Niet alleen huisartsen kunnen het verknoeien: bij mij was het streekziekenhuis 3 maand bezig en wisten ze het nog niet: doorverwijzing naar Nijmegen (vriendelijke, vakkundige mensen) had binnen 14 dagen resultaat: de amandel bleek de moederhaard. Nu op voor bestraling, uiteraard in Nijmegen met nog een stukje experimenteel onderzoek erbij. Alles wat helpt is meegenomen. Hoop er zo ook af te komen, zal nog een zware tijd worden, als het maar helpt. Later evt. ook meer maar ben vooralsnog blij met alle mensen van het Radboud! vrgr. Joke B.

  • susan

    hoe weet je dat dat het is. ik kamp al heel vaak met keelproblemen. ben soms ook bang voor zo iets.